کلاه گشاد سبز بر سر فتنه گران

نوشته شده توسط : خادم سایبری

فندرسک نوشت:

چندسال پیش در همین دوران عده ای به خیابان ها ریختند و کشتند و آتش زدند و خیانت کردند. افرادی که به دستور عده ای قدرت طلب که شهوت قدرت و پست و مقام کورشان کرده بود و نام خودشان را اصلاح طلب گذاشته بودند پس از انتخابات پرشکوه سال 88 و شکست سنگین از مردم به منظور گرفتن انتقام از ملت به بهانه تقلب و مشروعیت نداشتند نظام دستور اغتشاش و شورش را صادر کردند.

عده ای از طرفدارانشان هم که از همه جا بی خبر بودند در دام قدرت طلبان افتادند و حس خود چگوارا پنداری به آنها دست داد و خود را قهرمان جنبش‌های انقلابی دانستند و به خیابان ها ریختند و تا توانستند به کشور خیانت کردند.

کلاه گشاد سبز بر سر فتنه گران

اما حالا در سال 93 در همان نظامی که می گفتند مشروعیت ندارد همان عده قدرت طلب در خیلی از پست ها و مقام های دولتی مشغول به کار شده اند و دیگر خبری از آن حرف های چند سال پیش نیست و انگار این وسط طرفدارانشان باید قربانی شهوت قدرت آنها می شدند و عده ای  کشته ، عده ای زخمی و عده ای بازداشت.

بعضی ها هم در خانه های خود پاهایشان را روی هم گذاشته اند و سر وقت غذایشان را میل می کنند و این وسط کلاه گشاد بر سر کسانی رفت که خود را شیفته این افراد می دانستد. همان هایی که مدام فریاد می زدند رأی من را پس بدهید! البته شعار آنها درست بود اما مخاطبشان را شتباه گرفته بودند.

فته گران باید بدانند رأی شما را آنهایی باید پس بدهند که شمارا فریب داده اند و امروز در پست و مقام های دولتی همان نظامی که می گفتند مشروعیت ندارد به ریش من و شما می خندند.

و امروز در پست و مقام های دولتی همان نظامی که می گفتند مشروعیت ندارد به ریش من و شما می خندند.





:: موضوعات مرتبط: جلبک های سبز , ,
:: برچسب‌ها: موسوی , عوامل فنته 88 , کروبی , طرفداران , 30یا30 , جلبک های سبز , کروبی , طرافدارن فنته , خائنین88 ,
:: بازديد از اين مطلب : 668
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی