دولت یازدهم با شعار تدبیر و امید ولی کدام تدبـــــــیر!!!!!!!!!!!!!!!!

نوشته شده توسط : خادم سایبری

سلام

دولت یازدهم باشعار تدبیر و امید توانست رای مردم را به خودش جلب کند و بتواند روی کار بیاید اما تا اینجای کار ما هیچ ندبیری از این دولت ندیده ایم و حتی نا تدبیری از این دولت دیده ایم!!!

این دولت با دو تدبیر پشت سرهم ابروی مردم ایرانی را کاملا بورد

تدبیر اول که سبد کالا بود که فک کنم همه شما از ان خبر دارید و

تدبیر دومش هم نحوه ی دادن یارانه بود.واقعا مردم شانس اوردن که برای گرفتن یارانه توی صف نباید وایمیستادند وگرنه دوباره مردم ایران مسخره عام و خاص دنیا میشدند.

دولت تدبیر امید با جداکردن مردم فقیر و ثروتمند (که نحوه ی جدا کردنشان هم اشکال داشت ولی فعلا موقع بحث در مورد این موضوع نیست)باعث  شد تا بار دیگر ابروی مردم برود.

جالب تر از این ان هم اینه که  اقای روحانی امدند و گفتند که خودشان از گرفتن یارانه انصراف داده و باعث الگو بشوند برای مردم دیگر ولی در میان یک نکته چشم مرا گرفت و ان این بود که ایا اقای روحانی تا الان داشته یارانه میگرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

پ.ن:اقای روحانی لطفا در تدبیر های آیندتون بیشتر دقت کنید تا مردم ایران را بار دیگر در دنیا سرافکنده  نکنید بخاطر مردم هم که شده دقت کنید!!!!!!

و همین طور شما یکی از افراد ثروتمند ایران هستید و درست نبوده که تا الان یارانه میگرفتید و از سهم مردم فقیر کاهش میدادید!!!!!

(من اصلا قصد تضعیف دولت کشورم را ندارم ولی فقط میخواهم تلنگری به دولت بزنم تا بدانن که بعضی از کارهایشان اشتباه است!

 





:: بازديد از اين مطلب : 432
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی