وزیر خارجه ایران در چند سال گذشته روی کره زمین نبوده و نمی داند در 4 جنگ نیابتی امریکا را شکست دادی

نوشته شده توسط : خادم سایبری
افسران - وزیر خارجه ایران در چند سال گذشته روی کره زمین نبوده و نمی داند در 4 جنگ نیابتی امریکا را شکست دادیم/ به جای فهم اصول استراتژیک در دیپلماسی، فیس بوک بازی می کنند

گویا وزیر خارجه ایران آن زمان در ایران و کره زمین نبود و خبر نداشت که 4 تا جنگ اتفاق افتاد که به آن proxy war گفتند که یعنی جنگ نیابتی. آمریکایی ها گفتند در جنگ 33 روزه حزب الله لبنان بود به نیابت از ایران و اسرائیل به نیابت از آمریکا و غرب بود که حزب الله پیروز شد.

دیگری در جنگ 22 روزه غزه. وزیر خارجه نمی داند که در باریکه غزه که عرضش حداکثر 2 کیلومتر و طولش حداکثر 40 کیلومتر ارتش افسانه ای اسرائیل می خواست آنجا را نابود کند. اعلام شد جنگ نیابتی بوده است و حماس و جهاد اسلامی به نیابت از ایران و اسرائیل به نیابت از امریکا. باز گفتند ایران پیروز شده است. در جنگ سوم که در سال 91 و در ماه محرم بود 8 روز جنگ شد. محمد مرسی و رجب طیب اردوغان مدعی بودند که کار از دست ایران در آمده و گفتند ما مدافع فلسطبن هستیم ایران 4 روز را نظاره گر بود و در حالی که ملت فلسطین در حال قتل عام بود.

جریان حماس هم سمت محمد مرسی و ترکیه رفته بود. چهار روز اول ملت فلسطبن را قتل عام کردند. چهار روز دوم راکت هایی 333 میلمتری فجر ایران از غزه به تل آویو شلیک شد و گنبد سیستم دفاعی اسرائیل را شکافت و به تل آویو اصابت کرد. اسرائیل از آمریکا خواست وارد ماجرا شود و این جنگ را تمام کند.


وزیر خارجه ایران به جای توجه به اصول استراتژیک در دیپلماسی، به دنبال فیس بوک بازی است

همان موقع قسمتی که همواره تلویزیون پخش می کرد این بود که رهبر انقلاب فرمودند هر کجا اسرائیل باشد یک طرف مقابلش ایران است. وزیر خارجه ایران گویا در ایران و کره زمین نبود و خبر نداشت که در proxy war ایران بود که پیروز شد. همین الان 34 ماه است آمریکا، اروپا، ترکیه، قطر، اسرائیل ،عربستان و اردن تلاش کردند تا سوریه سقوط کند اما ایران جلویش را گرفت. لبنان و فلسطین هم همینطور.

ما ایستادیم و مقاومت کردیم و صحنه را طوری مدیریت کردیم که صدام که دشمن ما بود را یک دشمن دیگر ما یعنی امریکا نابود کرد. به اصل استراتژیک سونتزو عمل کردیم که می گوید با دشمنتان نجنگید به دشمنتان حمله نکنید بلکه به مبانی اش حمله کنید.

اما اینها را که وزارت خارجه ما نمی داند، بنده خدا وزیر خارجه ما فکر می کند در فیس بوک صفحه راه بیندازد (تشویق دانشجویان) و ما به جوانانمان بگوییم که اگر در فیس بوک صفحه ای درست کردی آنجا سازمانی است به نام NSA روزی همه اطلاعات را می دزدد،3.5 میلیارد پیام را می دزدد از طریق موبایل و شبکه های اجتماعی.





:: بازديد از اين مطلب : 451
|
امتياز مطلب : 1
|
تعداد امتيازدهندگان : 1
|
مجموع امتياز : 1
تاريخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد

<-CommentGAvator->
طرح با تو حرف می زند در تاريخ : 1393/1/20/3 - - گفته است :
با سلام

وبلاگ خوبی داید,اگر تمایل به تبادل لینک دارید بنده را با نام*طرح با تو حرف می زند* به آدرس*wwww.si-technews.blogfa.com*

لینک نمایید

و به بنده اطلاع دهید تا شما را با عنوان مورد نظر لینک کنم.

ایمانتان پایدار و شهادت نصیبتان.[گل]
پاسخ:بنر شما قرار گرفت و شما لینک شدید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی