در جنگ نرم چگونه آمار وبلاگ خود را بالا ببریم؟؟؟؟

نوشته شده توسط : خادم سایبری

 1- اول از همه اسم و آدرس وبلاگ شما نباید شبیه به سایر وبلاگ ها باشد. اینکار باعث می شود تا در جستجو ها وبلاگ شما یا پیدا نشود و اگر بشود هم بعد از سایر وبلا گ های مشابه پیدا شود.

2- سعی کنید خودتون تولید کننده محتوا باشین. به دلیل اینکه کار شما در جایی دیده نشده است و مخاطبین رغبت پیدا می کنند تا هر روز به وبلاگ شما بیایند و نظر شما را در مورد فلان موضوع بدانند.

3- زیاد تاکید بر کپی برداری نداشته باشید. به دلیل اینکه گوگل وبلاگ ها و وب سایت های کپی کننده را از لیست جستجو حذف و همچنین از ورود کاربران به این وبلاگ ها جلوگیری می کند.

4- اگر مطلبی را از وبلاگی کپی گرفتید حتماً ذکر منبع نمایید. با اینکار هم احترام به کسی که تولید محتوا کرده گذاشته اید و هم احترام به مخاطب وبلاگ و همین احترام شما باعث رضایتمندی طرفین خواهد شد.

5- سعی کنید از قالب ساده و منطبق با جنگ نرم استفاده کنید.

6- برای وبلاگ خود یک نماد و لوگو داشته باشید و سعی کنید تحت هیچ شرایطی این نماد و لوگو شبیه به سایبر همسنگران نباشد.

7- از گذاشتن کد های اسکریپت اضافی که باعث دیر لود شدن وبلاگ می شود بشدت خودداری کنید. زیرا نهایت فرصتی که مخاطب برای ورود به وبلاگ دارد 7 ثانیه است و اگر از این مدت بگذرد وبلاگ شمارو رها و به سوی وب دیگری می رود.

8-  سعی کنید از خودتون کلاس کار داشته باشین. یعنی سبک چینش ستون ها و کلید ها جوری باشد که فقط برای شما باشد و مخاطبین قبل از این در جایی دیگر این سبک رو ندیده باشند.

9-  حتماً وبلاگ رو در موتور های جستجو مخصوصا گوگل ثبت نام کنید تا آمار ورودی شما از موتورهای جستجو بالا برود.

10- یکی از بهترین راه ها برای آمار بازدید بالا تبادل لینک با سایر همسنگران هست.

11- سعی کنید وبلاگ های مشابه که در جنگ نرم هستند را لینک کنید که هم باعث می شود الگوریتم های گوگل در شناخت وب شما سریعتر عمل کنند و هم باعث تعامل همسنگران با شما می شود.

12- سعی کنید بسیار زیاد برای وبلاگ های سایر همسنگران و یا افرادی که در فضای مجازی کار نمی کنند نظر بگذارید و در هنگام گذاشتن نظر حتماً نام وبلاگ، آدرس و ایمیل وبلاگ را قرار بدهید.

13- عکس ها همیشه نقش مهمی در بالا بردن آمار بازدید وبلاگ دارند. سعی کنید روی عکس ها نوشته ای کوچک که نشاندهنده نام و آدرس وبلاگ شما باشد قرار بدهید.

14- برای آپلود عکس ها از فضاهای استاندارد آپلود مثل پیکوفایل یا پرشین گیگ استفاده کنید.

 

منبع: معبر سایبری فندرسک

 





:: بازديد از اين مطلب : 536
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 11 فروردين 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی