ورزش فیتنس روشی برای برهنگی

نوشته شده توسط : خادم سایبری

پدیدآورندگان فیتنس این ورزش را به عنوان ورزشی برای بازسازی و زیبایی اندام فرد می دانند که باعث ایجاد جذابیت می شود. اما همانطور که گفته شد اصل این ورزش برای ایجاد زیبایست و بدلیل حاشیه های غیر شرعی و غیر اخلاقی این ورزش، در داخل کشور غیر قانونی اعلام شده و آنچنان در بین افکار عمومی قبیح است که از برگزاری روشهای زیرزمینی و غیر قانونی آن نیز در داخل کشور استقبالی نشده است.

یکی از مشکلات اصلی فیتنس این هست که قربانی کلا در رژیم غذایی شدید می باشد و به مصرف داروها و مکملهای زیاد که در دراز مدت عوارض وحشتناکی دارد روی می آورد و در نتیجه این ورزش نثل جوان ما را نابود میکند.

درواقع اصل این ورزش برهنگی را هدف قرار داده است. متأسفانه مدتی است بعضی از پسران و دختران ایرانی در شبکه های اجتماعی اقدام به پخش تصاویر عریان جهت نمایش اندام خود می نمایند و موج این برهنگی به بازیگران سینما نیز رسیده است.

ورزش فیتنس روشی برای برهنگی

اما کار به همینجا ختم نمی شود. مدتی است در این شبکه ها از سوی بعضی از مدیران سایت های مستهجن مسابقه ای ترتیب داده شده است به نام مسابقه فیتنس بانوان و در این شبکه ها اعلام می شود تا بانوان عکس های شخصی و عریان خود را جهت شرکت در این مسابقه ارسال نمایند و در صورت تایید، این تصاویر در مسابقه شرکت داده می شوند.

وقتی که موضوع را موشکافی کردیم متوجه شدیم درواقع همچین مسابقه ای اصلاً وجود خارجی ندارد و پس از مدت کوتاهی تصاویر برهنه این بانوان اغفال شده در کل دنیا به عنوان مانکن هایی جهت لذت بردن هوس بازان پخش می شود.

حال سؤال ما این است آیا عزت و شرف یک بانوی نجیب ایرانی در این حد می بایست تحقیر شود؟ غفلت مسئولینی که می گویند باید شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک آزاد شود تا کجا باید باشد؟





:: بازديد از اين مطلب : 646
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی