سر و صداهای پروپاگاندایی ظریف مچکریم . . .

نوشته شده توسط : خادم سایبری
استدلال سال گذشته اصلاح طلبان همواره این بود که 30درصد مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های اقتصادی و 70درصد ناشی از بی تدبیری دولت محمود احمدی نژاد است . . .

دولت تدبیر و امید بر سرکار آمد آنها همه کاسه و کوزه ها را بر سر تحریم های اقتصادی ریختند و در هر تریبونی گفتند مردم مشکل معیشتتان در گرو حل این تحریم هاست . . .

وقتی 24ساعت بعد از اینکه برگه رای خود را با نام «سعیدجلیلی» در صندوق انداختم و شاهد پیروزی «حسن روحانی» در انتخابات شدم و حدود یک ماه و نیم بعد نام ظریف را به عنوان وزیر امور خارجه شنیدم به یقین رسیدم که باز هم ماجراهای اعتمادهای بچه گانه روحانی و تیمش همانند سال های 82و83 کار دست مملکت میدهد . . .

سر و صداهای پروپاگاندایی ظریف مچکریم . . .


به خاتمی رای داده اند تا هاشمی تکرار نشود ، به احمدی نژاد رای داده اند تا خاتمی و هاشمی تکرار نشوند و به روحانی رای داده اند تا احمدی نژاد تکرار نشود . . .

امید ایجاد شده کاذبی که در مورد ژنو در مردم بوجود آمده و انتظار حل مشکل معیشتی آنها بعد از چندماه وقتی که پوچ از آب دربیاید بخش زیادی از مردمی که به روحانی رای دادند را مقابلش تعریف می کند . .

 

وقتی با یک تماس ده دقیقه ای و یک شیردال تقلبی و چند لبخند میشود ظریف را تشویق به امضای توافقنامه ای کرد که از هر طرف بخوانی یک گاف بزرگ برای ایران محسوب میشود . . .

 

شانزدهم آذر امسال دانشگاه تهران میزبان سعیدجلیلی بود و درست در روزی که همه منتظر بودند جلیلی کرکری بخواند برای تیم جدید مذاکره کننده اما مثل همیشه سعی کرد تقوای سیاسی اش را بجای هرچیز دیگری به رخ مخالفانش بکشد . . .

 

و بیش از پیش درایت و بصیرت سیاسی حضرت آقا اثبات شد که فرمودند :

 

اگر یک روزى هم مسئله‌ى هسته‌اى حل شد - فرض کنید جمهورى اسلامى عقب‌نشینى کرد؛ همان‌که آن‌ها می‌خواهند - خیال نکنید مسئله تمام خواهد شد؛ نه، ده بهانه‌ى دیگر را به‌تدریج پیش می‌کشند: چرا شما موشک دارید؟ چرا هواپیماى بدون سرنشین دارید؟ چرا با رژیم صهیونیستى بدید؟ چرا رژیم صهیونیستى را به رسمیّت نمى‌شناسید؟ چرا از مقاومت در منطقه‌ى به قول خودشان خاورمیانه حمایت می‌کنید؟ و چرا؟ و چرا؟ و چرا؟




:: بازديد از اين مطلب : 663
|
امتياز مطلب : 3
|
تعداد امتيازدهندگان : 1
|
مجموع امتياز : 1
تاريخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی