نوشته شده توسط : خادم سایبری

فندرسک نوشت:

اگر 9 دی 88 و حضور میلیونی مردم با بصیرت در دفاع از ولایت و جمهوریت اسلامی ایران رخ نمی داد اتفاقات تلخی در انتظار ایران بود و اولین افرادی که طعم این طعم تلخ را می چشیدند سران فتنه و طرفداران آنان می بودند.

اگر برگردیم به سال 88 و اگر فرض بر این بگیریم که 9 دی اتفاق نمی افتاد باتوجه به شواهد غیرقابل انکار کشف شده از فتنه گران و اتاق فرمان آنان در انگلیس بی شک برای تزریق موج تازه ای از اعتراضات می بایست یکی از سران فتنه قربانی می شد.

به احتمال قوی میرحسین موسوی گزینه ی اولی بود که می بایست قبل از کروبی از سوی اتاق فکر جنبش سبز برای ایجاد انگیزه در بین شورشیان کشته می شد تا فتنه گران بتوانند به اهداف پیش بینی شده خود که توسط سرویس های جاسوسی غرب مورد تحلیل قرار گرفته بود برسند و از آنجایی که این جنبش نمی توانست دو رهبر داشته باشد می بایست حتماً یکی از رهبران ابتدا از دور خارج می شد و سپس نفر دوم تا بتوانند رهبر اصلی خود را بر سر کار بیاورند.

9 دی 88 جان سران فتنه را نجات داد

نگاهی به آنچه که اگر 9 دی رخ نمیداد اتفاق می افتاد :

مرحله اول - 21 دی 88 :

- تلویزیون BBC فارسی : به اطلاع مردم ایران می رسانیم متأسفانه میرحسین موسوی کاندیدای ریاست جمهوری که در پی احقاق حقوق از دست رفته خود توسط رژیم بود، توسط نیروهای رژیم ایران کشته شد و همسر وی نیز در وضعیت وخیمی به سر می برد. معترضین بعد از این جنایت به خیابان ها ریخته اند و خشم و انزجار خود را با تخریب اماکن عمومی و حمله به چند پاسگاه پلیس و به آتش کشیدن چندین خودرو نشان داده اند. کروبی در بیانیه ای از مردم خواست تا در خیابان ها بمانند.

4 بهمن 88 :

تلویزیون VOA : خیابان های تهران شاهد درگیری شدید بین معترضین مسلح شده و نیروها امنیتی رژیم می باشد و در بعضی از خیابان ها جنازه های مردم نقش بر زمین است. معترضین در بضی از خیابان ها با ایجاد سنگر هایی محدوده نظامی خود را مشخص کرده اند. رژیم حالت فوق العاده اعلام نموده و از ارتش درخواست کمک برای حضور نظامی در خیابان را کرده است.

10 بهمن 88 :

شبکه خبر : متأسفانه در پی درگیری های داخلی در تهران و اکثر شهر های کشور دشمنان جمهوری اسلامی ایران فرصت را غنیمت شمرده و درگیری های پراکنده ای را در بعضی از مرز های ایران شروع کرده اند. این درگیری ها در منطقه سیستان به اوج خود رسیده و گروهک حامی فتنه گران به نام جندالله با عملیات های تروریستی و بمب گذاری ها باعث به شهادت رسیدن چندین نفر از هموطنان ما شده است. از این رو چند کشور سفرای خود را از تهران فرا خوانده اند. در پی درگیری ها در اکثر شهر های کشور فعالیت روزمره به حالت تعلیق درآمده و مردم برای بدست آوردن نان و غذا دچار مشکل شده اند.

21 بهمن 88:

تلویزیون BBC فارسی : کروبی طی بیانیه ای از معترضین خواست تا با حضور میلیونی خود در 22 بهمن مشت کوبنده ای به دهن رژیم بزنند.

مرحله دوم – 22 بهمن 88 :

تلویزیون BBC فارسی : متأسفانه با خبر شدیم در جریان راهپیمایی اعتراض آمیز مردم علیه رژیم مهدی کروبی توسط نیروهای رژیم کشته شد. پس از وقوع این حادثه دلخراش مردم معترض و طرفدان نظام که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده بودن باهم درگیر شدند. در پی این درگیری چندین نفر از مردم ایران کشته  و زخمی شده اند. خاتمی رهبر جدید معترضین با حمایت مالی جورج سوروس از آنان خواست تا رسیدن به خواسته های خود در خیابان ها بمانند. عده ای از معترضین با حمله به صدا و سیما توانستند کنترل این مکان را در اختیار خود در بیاورند.

30 بهمن 88 :

تلویزیون VOA : اوضاع در ایران بسیار بحرانی است. به گزارش سازمان ملل به زودی در ایران شاهد فاجعه انسانی خواهیم بود. آب، گاز و برق مردم در اکثر ایران قطع می باشد و مردم برای تأمین غذا و دارو با مشکلات عدیده ای روبرو هستند. اتحادیه اروپا و کنگره آمریکا خواستار تشدید تحریمات علیه رژیم ایران هستند تا بتوانند سران رژیم را تحت فشار قرار دهند. اوضاع در خیابان های تهران و اکثر شهر های ایران نا امن است و درگیری ها همچنان ادامه دارد. گزارش های رسیده حاکی از آن است اسرائیل با همکاری عربستان در حال حمله نظامی به ایران است....

7 اسفند ماه 88 :

تلویزیون BBC فارسی : به گزارش خبرنگار ما از ایران نیروهای کشورهای متحد اسرائیل و عربستان از سمت غرب و نیروهای جندالله، القاعده، انگلیس و آمریکا ازسمت شرق با همکاری معترضین در ایران حلقه محاصره تهران را هر روز تنگ تر می کنند. این حمله نظامی علیه رژیم باعث شده تا چندصد هزار نفر از مردم ایران کشته و آواره شوند. آنچیز که در تصاویر می بینید ویرانه هایست که از شهر های ایران به جای مانده است.

مرحله سوم 12 اسفند 88 :

-  نیروهای متحد توانستند کنترل تهران را بدست بگیرند. سربازان اسرائیلی، آمریکای، انگلیسی و گروه های جندالله و القاعده با تعرض به نوامیس ایرانی و کشتن پسران و مردان دست به جنایات هولناکی زده اند. این درحالیست که رهبر معترضان محمد خاتمی مردم را دعوت به خویشتن‌داری می کند. و تو خود حدیث مفصل بخوان ازاین مجمل....

پ,ن1 : و به کوری چشم دشمنان ایران اسلامی، مردم غیور ایران با بصیرت حامی خون ریخته شده جوانان خود خواهند بود و نمونه این بصیرت را در 9 دی 88 به جهانیان نشان دادند.

پ,ن2 : آیت الله میرزا مهدی اصفهانی از قول استاد خود حضرت آیت الله نائینی نقل می کند:«در دوران جنگ جهانی اول و اشغال ایران توسط قوای انگلیسی و روسی،که حملات و هجوم ها به ملت شیعه اوج گرفته بود،آیه الله نائینی خیلی پریشان بودند و نگران از این که این وضع به کجا خواهد انجامید،نکند که این کشور محب دوستدار امام زمان(عج)از بین برود و سقوط کند.در همین زمان ها،شبی به امام عصر(عج)متوسل می شوند و در حال توسل و گریه و ناراحتی به خواب می روند و خواب می بینند دیواری است به شکل نقشه ایران و این دیوار ترک برداشته و خم  شده و در حال افتادن اسن.در زیر این دیوار،یک عده زن و بچه  نشسته اند و دیوار دارد روی سر این ها خراب می شود.

آقای نائینی وقتی این صحنه را می بینند به قدری نگران می شوند که فریاد می زنند و می گویند که خدایا این وضع به کجا خواهد انجامید؟

در این حال می بینند که حضرت ولی عصر(عج)تشریف آوردند و انگشت مبارکشان را به طرف دیواری که خم شده و در حال افتادن بود،گرفتند و آن را بلند کردند و دو مرتبه سر جایش قرار دادند و بعد فرمودند:"این جا شیعه خانه ما است.می شکند،خم می شود،خطر هست،ولی ما نمیگذاریم سقوط کند،ما نگهش می داریم."» منبع:فرازهایی از تجلیات امام عصر(عج)ص54،میرمهر،ص25



:: موضوعات مرتبط: جلبک های سبز , روشنگری , ,
:: برچسب‌ها: فتنه 88 , کروبی , موسوی , فتنه گران , خاتمی , روشنگری , جلبک های سبز , 9دی , ساوه , معبر , معبر ساوه , معبرسایبری ساوه , ,
:: بازديد از اين مطلب : 850
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

سلام آقا جان. تمام احساسم را در کاسه ای پر از اشک برایت آورده ام. بنگر اینجا دلی روشن می شود به نور آسمانی که هر روز اذن دخول خورشیدش را از شمس الشموس خراسان می طلبد...

هوای تو هوای تازه ای نیست آقاجان، ما عمریست هوایی توایم و تو برایمان از همه آشناتری. آشناتر از آنکه بغض هایمان را در کنار درب طلایت می شکنیم و های های ...

و تو مرا به میهمانی نگاه های عاشقانه شکسته در میان آینه های آستانت می خوانی و من کفش ها را در سرزمین مقدس تو بر دست می گیرم و دلم را راهی نگاهت می کنم رضا جان...

هرکی هرچی در بروش بسته است حرمه

و چه زلال بود اشک های جوانی پر از گناه و پدری دل شکسته و شانه هایی که می لرزید در کنار حق حق پیرمردی که از کودکی بغض دیدن حرمت را در صندوقچه دلش پنهان کرده بود...

بگذار برگردیم اول سطر... سلام آقاجان. باز منم. همان که از غربت زمانه خسته و از دنیا بریده است. همان که عمریست راه گمشده اش را در حرم تو پیدا می کند. همانکه دیوار های آستانت او را ازروی اشک هایش می شناسند. اینبار دل شکسته ام چند؟

پ,ن : برای دریافت ترانه زیبای بغض با صدای مهدی احمدوند به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: مناسبت ها , سبک زندگی اسلامی , اهل بیت , البوم صوتی , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: امام رضا , امام هشتم , هشتمین امام , شهادت امام رضا , اهنگ امام رضا , شعر امام رضا , شعر امام هشتم , مهدی احمدوند , شعر احمدوند , اهنگ احمدوند ,
:: بازديد از اين مطلب : 1025
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

چه فرقی می کند در روضه شهادت باشی یا در میان خانواده ات؟

وقتی کودکی منتـظر محبــت توست.

امــا فرق می کند در جایی باشی که خواست اهل بیت است

 و موجب خوشنودی خانواده ات...

 شب یلدا

متنفر هستم از افرادی که مدام می خواهند دین و آیین های مذهبی مارا در مقابل سنت های باستانی ایران قرار بدهند و دانسته یا ندانسته کاری کنند تا مردم از دین و مذهب ما زده بشن.

یلدا از لحاظ دینی نیز مورد تایید قرآن و اهل بیت است چراکه یکی از اهداف بزرگ این شب صله رحم است که ثواب بسیاری از آن یاد شده است تاجایی که رسول خدا(ص) فرمودند:

«به حاضر و غایب امتم و به کسانی که در پشت مردان و رحم زنان هستند (آن‌هایی که هنوز به دنیا نیامده ‌اند) تا روز قیامت سفارش می ‌کنم که صله رحم را به جا آورند، اگر چه راهشان به سوی هم ‌دیگر یک سال فاصله داشته باشد؛ زیرا صله رحم از دین است.» اصول کافی، ج۲، ص۱۵۱.  

اما حالا که یلدای امسال مواجه شده با شب شام غریبان رسول اکرم (ص) و امام حسن (ع) میتونیم کاری کنیم که ثواب بیشتری از این شب ببریم و موجب خوشنودی اهل بیت هم بشیم. مثل رفتن به شیرخوارگاه ها و سرکشی از یتیمان. حتی اگر نمیتونیم اونجا حضور داشته باشیم به نیابت از خانواده هزینه ای که میخواد صرف خرید بعضی از اجناس سفره شب یلدا بشه رو هدیه کنیم به این اماکن.

یادمان باشد چهره دین را با بعضی از برخورد های افراطی تخریب نکنیم...



:: موضوعات مرتبط: مناسبت ها , سبک زندگی اسلامی , اهل بیت , روشنگری , ,
:: برچسب‌ها: شب یلدا , عید یلدا , اعیاد باستانی ایران , ساوه , معبر , شهرستان ساوه , یلدا , اهل بیت , رحلت پیامبر , شهادت امام حسن ,
:: بازديد از اين مطلب : 877
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

روز دانشجو بهانه‌ای شد تا بار دیگر عده‌ای از فتنه گران با حضور در دانشکده فنی دانشگاه تهران عقده‌های خود را به انقلاب به نمایش بگذارند، در زیر تصویری از یکی از دانشجویان حامی فتنه را میبیند که همانند روزهای فتنه با برعکس داشتن تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی توهینی دیگر را به ولایت فقیه نشان داده است.
 
دانشجو...
کسی که سران فتنه بیشترین سوء استفاده را از آن می برد
و دانشجو هم خواسته یا ناخواسته در زمین فتنه بازی میکند که بازی کردن در زمین غرب و شیطان اس
دانشجو...
کلمه ای که دیگر معنی جوینده علم نمیدهد
کلمه ای که در وصف بعضی دیگر به معنای جوینده دانش و علم نمی آید
از فتنه 88 سران فتنه از بعضی دانشجوها یک ابزار ساخته اند برای پیشبرد اهداف شوم خود که چیزی جز براندازی نظام
و کشور را دودستی به غرب تقدیم کردن ندارند.
و هر بار،با تحریک احساسات دانشجوها،آنها را تشویق به اغتشاش در دانشگاه ها میکردند.
و حالا 16 اذر 93 دوباره تکرار برخی از صحنه های فتنه88 در دانشکده فنی تهران
اما این قصه سری دراز دارد (تیر ماه سال 78)


:: موضوعات مرتبط: تهاجم فرهنگی , امام خمینی , روشنگری , حرف حساب , ,
:: برچسب‌ها: دانشجو , فتنه 88 , سران فتنه , فتنه 88نام دانشجو , به کام فتنه , ,
:: بازديد از اين مطلب : 861
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

اختصاصی"معبر سایبری ساوه"

سلام
یه طرح زیبا برای ظهور امام زمان برنامه ریزی کردیم امیدواریم شما هم در این طرح شرکت کنید


«طبق روایات و قران کریم: قوم "بنی اسرائیل هنگامیکه فهمیدن به کسی نیاز دارند که اونها رو

راهنمایی کنه و از بدبختی و فلاکت نجات بده,با هم رفتند  و برای ظهور منجیشون دعا کردند و

جالب اینجاست که این دعا ها باعث شد که ظهور منجییشان حدود 170 سال نزدیک بشه"و در

قران امده است که اگر شیعیان نیز برای ظهور ما(حضرت مهدی)دعا کنند ظهور ما نیز نزدیک

میشود»


به همین دلیل ما برآن شدیم که طرحی بریزیم که هر جمعه بعد از نماز ظهر و عصر ""دعای فرج""

امام زمان را بخوانیم و کاری کنیم که ظهور امام ما نیز نزدیک شود


از شما خواهش میکنم که این مطلب رو انتشار بدید و همچنین بعد از نماز ظهر و عصر تقریبا

ساعت 13 دعای فرج را قرائت بفرمایید


فقط خواهش میکنم تنها خواستتون از خدا فقط و فقط ظهور امام زمان باشه


یادتون نره جمعه ها بعد از نماز ظهر و عصر


"«تا اونجا که در توانت هست انتشارش بده»"

 

اختصاصی"معبر سایبری ساوه"

 

 

sayberi-saveh.lxb.ir



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , حضرت مهدی , مناسبت ها , سبک زندگی اسلامی , اهل بیت , جهان اسلام , حرف حساب , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , امام زمان , برنامه ظهور , تعجیل در ظهور , امام 12 , امام دوازدهم , منجی , حضرت مهدی ,
:: بازديد از اين مطلب : 2117
|
امتياز مطلب : 14
|
تعداد امتيازدهندگان : 3
|
مجموع امتياز : 3
تاريخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

معبرسایبری فندرسک نوشت:

خانم بهاره رهنما لطفاً دیگر مقتل نخوانید. گویا افرادی شما را فقط برای منافع خودشان می خواهند نه برای افکار و اعتقادات و علایق و سلیقه خودتان.

آن زمان که دستمال سبز به دستت می بستید، عده ای روشنفکر مدام برای شما کف و سوت می زدند و امروز با دهانی گشاد به شما فحاشی می کنند.

این روشنفکرنماها  به هنر و هنرمند به شرطی ارزش می دهند که هنر و هنرمند چشم بسته مدافع منافعشان باشند  نه اینکه علیه منافعشان.

مگر یادتان نیست همین روشنفکر نماها در عاشورای سال 88 برای رسیدن به اهدافشان مقتلی که شما خواندید را در لباس یزیدیان بازی کردند؟

آن ها از شما اشک برای اصحاب و کودکان اما حسین (ع) را نمی خواهند بلکه از شما می خواهند مقابل خمیه امام حسین (ع) به ایستید.

پس توقع نداشته باشید باز هم برای شما کف و سوت بزنند و از شما حمایت کنند چرا که شما با رفتن به سمت خیمیه امام حسین (ع) پشت سه سپاه یزید کرده اید.

حال انتخاب با شماست که حسینی بمانید و حسینی زندگی کنید یا اینکه باز هم در افکار پوچ این چنین روشنکفرانی بازی کنید...

از مقتل خوانی بهاره رهنما حمایت میکنیم

پس از مقتل خوانی بهاره رهنما در اجتماع آیینی اصحاب فرهنگ و هنر با نام سوگ چامه ها موج توهین ها علیه مقتل خوانی ایشان شکل گرفت .

بهاره رهنما در پاسخ این توهینات گفت : «شنیدم حال خیلی‌ها خرابه سر مقتل‌خونی من؛ از بی‌بی‌سی و... بگیر تا خیلی از روشنفکرنماهای دیگه. جوابم فقط به این آدما اینه زیر پرچم حسین (ع) سینه زدن لیاقت می‌خواد. افتخار می‌‎کنم که از بچگی این ارادت رو داشتم و دارم.

جالبه که حتی مصاحبه با تلویزیون رو به خاطر همین حواشی بعد برنامه حذف کردم و انجام ندادم اما نمی‌دونستم هنوزم آدمایی هستن که به خاطر اعتقاد مذهبی که خیلی شخصیه، توهین می‌کنن و به اسم دموکراسی فحاشی می‌کنن و آنقدر وقاحت دارن که علمداری امام حسین (ع) رو تحجر بدونن.

بازم تأکید می‌کنم من افتخار می‌کنم به خواندن مقتل حضرت رقیه در محرم سال هزار و سیصد و نود و سه شمسی و نذر کردم تا زنده ام برای همه کودکان مظلوم در جنگ و به عنوان سفیر انجمن حمایت از حقوق کودکان مقتل حضرت رقیه رو برای مردم بخو‌نم. یا حسین‌».

پ,ن : اینک وظیفه تک تک افسران جنگ نرم است تا از مقتل خوانی خانم بهاره رهنما حمایت کنند و ایشان را در این راه تنها نگذارند.



:: موضوعات مرتبط: امام حسین , ,
:: برچسب‌ها: بهاره رهنما , مقتل خوانی , مقتل خوانی بهاره رهنما , حمایت از بهاره رهنما , ساوه , معبرسایبری ساوه , امام حسین , محرم , حمایت , ,
:: بازديد از اين مطلب : 806
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

معبرسایبری فندرسک نوشت:

دست خانم بدحجاب و بزک کرده اش رو گرفته بود و توی خیابون شلوغ قدم می زدند که متوجه شد یه پسر جوون داره به خانمش بد نگاه می کنه.

غیرتی شد و رفت یقه پسره گرفت و کلی بهش فحش های رکیک داد و باهم درگیر شدند و صدای کشیده و موشت و لگد بود که از دعوای این دوتا بلند شده بود.

مردم ریختن و هردوتا شون رو جدا کردن اما شوهر اون خانم بدحجاب و بزک کرده ول کن نبود و مدام فحاشی می کرد و اون پسر جوون رو تهدید می کرد.

مالت رو سفت بچسب همسایه رو دزد نکن

پیرمردی که اونجا بود رفت جلو و دست گذاشت روی شونه شوهر اون خانم بدحجاب و گفت : پسرم مالت رو سفت بچسب همسایه رو دزد نکن !!!

با همون حالت عصبانی پرسید منظورت چیه پیر مرد؟ جواب داد : خودت رو یه لحظه بزار جای اون جوون و به خانمت خوب نگاه کن ببین چی می بینی؟

مرد عصبانی رنگش قرمز شد و دیگه صدایی ازش در نیومد و با عجله دست خانمش رو گرفت و سوار تاکسی شدن و رفتند...



:: موضوعات مرتبط: تهاجم فرهنگی , حجاب و عفاف , ,
:: برچسب‌ها: عفاف و حجاب , تهاجم فرهنگی , کنایه , بد حجابی , بی حجابی ,
:: بازديد از اين مطلب : 759
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

یزیدیان سبزپوش با گوساله های سامری که ساخته بودند گمان می کردند می توانند از واقعه ای که باعث شد تا روح شهادت طلبی و استکبارستیزی و امر به معروف را در جهان طنین انداز کرده بود انتقام بگیرند.

از این رو در عاشورای سال 88 شمسی در صف یزیدیان سال 61 هـجری قمری قرار گرفتند و تا توانستند با خوی وحشیگری همان جنایات را تکرار نمودند.

اما این بار مردم  به ندای هل من ناصر ینصرنی نایب امام زمان خود لبیک گفتند و با درک واقعه عاشورا و هدف والای امام حسین (ع) به خیابان ها آمدند و یزیدیان سبز پوش را از میدان به در کردند.

زخمی که بر بدنه فتنه گران یزیدی صفت از سوی امام حسین (ع) وارد شده بود به زخم چرکین کینه تبدیل شد و کم کم این زخم چرکین در سال 92 و 93 سر باز کرد.

یزیدیان سبز پوش برای انتقام از واقعه عاشورا ابتدا نوک نیزه ها را به سمت مداحان کشور نشانه گرفتند و با شایعه سازی های متعدد مانند دریافت پول های کلان و وضع زندگی خوب و غیره قصد در تخریب چهره مداحان کشور نمودند.

انتقام فتنه گران از سپاه امام حسین (ع)

سپس شروع به سنگ اندازی به سمت خیمه های عزاداری نمودند با زدن حرف هایی مانند چرا زنجیر میزنید بلکه بیاید زنجیری از دست کسی باز کنید و یا چرا در مجالس هزینه برای پخش غذا صرف می کنید و ... قصد آتش زدن خیمه های عزا را داشتند.

اما در اقدامی جدید تیر های سه شعبه را به سمت پیام عاشورا  که همان امر به معروف است گرفتند و قبل از محرم با اسید پاشی به چهره ناموس کشور و ربط دادن آن به امر به معروف قصد در تضعیف پیام عاشورا نمودند.

ولی وقتی یزیدیان سبز پوش دیدند با این اعمال نمی توانند شور و اشتیاق مردم نسبت به امام حسین (ع) را کم کنند تصمیم بر نفوذ به مراسمات را گرفتند و با برگزاری حسین پارتی و تجمع دختران و پسران و انجام رفتار های زننده و رکیک و مصرف مشروبات الکلی تلاش کردند تا از درون این شور حسینی را کمرنگ کنند.

پیام ما به یزیدیان سبزپوش این است که شما هرگز نمی توانید واقعه ای که از پیش بشارتش از پیش به آدم، نوح، ابراهیم، اسماعیل، سلیمان، موسی، عیسی و پیامبر خاتم (ص) رسیده بود را برای رسیدن به مقاصد شومتان در اذهان مردم تخریب نمایید.

اما دلیل کینه فتنه گران بخاطر این است که این انقلاب با الگو گیری از قیام امام حسین (ع) شکل گرفت و خون هایی برای بقای آن مانند شهدای کربلا ریخته شد و امروز این نسل نیز با الگو گیری از همان واقعه روح شهادت طلبی را زندگه نگه داشته است و نخواهند گذاشت یزیدیان دوباره آب بر سپاه حق ببندند.



:: موضوعات مرتبط: شهدا , روشنگری , امام حسین , ,
:: برچسب‌ها: روشنگری , شهدا , امام حسین , فتنه 88 , محرم , محرم93 ,
:: بازديد از اين مطلب : 855
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

ریا کردن همیشه بد نیست، گاهی درسی است برای دیگران تا کمی به رفتار ها و اعمال خودشون فکر کنن و شاید هم تأثیر بگیرند.

یکی از عادات من این هست که هیچوقت کسی رو پست و کوچک نبینم. مگر اینکه خود اون شخص این رو بخواد. متأسفانه در کشوری زندگی می کنیم که رفتار های اشرافی گری جای خودشون رو به رفتار های انسانی داده اند.

چرا که بعضی از مردم فکر می کنند اگر رفتار اشرافی گری داشته باشند از همه با کلاس ترند. افردای که فکر می کنند از همه بالاترند اما در نفهمی و کج فهمی از همه بالاترند.

احترام به رفتگر ها یکی از افتخارات من هست. رفتگر ها چیز زیادی از من و شما نمی خوان اما اگه از کنارشون رد شدی تنها بگو خداقوت... همین. چیز زیادیه؟ لباس شما کثیف میشه؟ شخصیت شما پایین میاد؟

احترام به رفتگر ها

توی محله ما یه جوونی تازه رفتگر شده بود. از رفتارش مشخص بود خجالت می کشه. منم هر بار از کنارش رد می شدم اگر حواسم بود حتماً بهش سلام می کردم و خدا قوت می گفتم. اینکارم باعث شد با انگیزه بیشتری کار کنه.

نه لباس هام کثیف شد، نه شخصیتم  کم شد بلکه به گفته امیر المومنین (ع) ادب لباس فاخر و زینتی است.

احترام زمانی به دست می آید که فرد مفید جامعه باشد در جائیکه مشغول خدمت به خلق الله است. وقتی که شخص مورد احترام قرار گرفت به این نتیجه می رسد که فرد مفیدی است که وجود او برای دیگران ارزش دارد و در نتیجه او هم نسبت به خود احترام قائل می شود و برای خدمت بیشر اعتماد به نفس پیدا می کند.



:: موضوعات مرتبط: سبک زندگی اسلامی , محض ریا , ,
:: برچسب‌ها: محبت , سیره امامان , محض ریا , رفتگران , زندگی اسلامی , سبک زندگی اسلامی ,
:: بازديد از اين مطلب : 765
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 | نظرات ()

نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 62 صفحه بعد