نوشته شده توسط : خادم سایبری

ناخدای انقلاب: اگر بنابر تحریم باشد درآینده ملت ایران آنهارا تحریم میکند. بیشترین مجموع نفت و گاز دنیا برای ایران است. گازی که دنیا و اروپا به آن احتیاج دارد. ایران میتواند آنها را تحریم کند اگر لازم باشد.

تحریم گاز اروپا توسط ایران

برای مشاهده اندازی اصلی بر روی عکس کلیک نمایید

Ayatollah Khamenei: If sanctions are to be used , the Iranian nation will put sanctions on them in future. Iran has the world’s largest total reserves of oil and gas, the gas that the world and Europe are in need of. Iran can impose sanctions on them , if necessary.

پ,ن : لطفاً این کاتور را در شبکه های اجتمای انتشار دهید.



:: موضوعات مرتبط: سیدعلی خامنه ای , کاریکاتور , ,
:: برچسب‌ها: سیدعلی خامنه ای , کاریکاتور , سیاسی , پوستر ,
:: بازديد از اين مطلب : 1335
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

فندرسک نوشت:

عاروتص شوع، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی میگوید که درباره ایران همه گزینه ها روی میز است و اسرائیل به هیچ وجه برای دفاع از خود به محدودیتهای دیپلماسی توجه نمی‌کند.

اشتاینیتز با بیان اینکه تهران در مصالحه با کشورهای غربی بر سر مساله هسته‌ای شکست خورده هشدار داد که تل آویو می‌تواند به طور یکجانبه علیه ایران و برنامه هسته‌ای این کشور اقدام کند.

وی به خبرنگاران گفت: نمیخواهم خیلی خاص بگویم اما همه گزینه ها روی میز است. ما هرگز حق اسرائیل برای دفاع از خود را به مسائل دیپلماتیک محدود نمیکنیم.

پوستر نابودی تل آویو فقط در 10دقیقه

برای دریافت اندازه اصلی بر روی عکس کلیک نمایید

ناخدای انقلاب : گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی، ما را تهدید هم میکنند؛ تهدید به حمله‌ی نظامی میکنند؛ اما به‌نظرم خودشان هم میدانند، و اگر نمیدانند، بدانند که اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد.

 Ayatollah Khamenei : Sometimes leaders of the Zionist regime threaten us. They threaten us with a military invasion, but I believe even they themselves know - and if they do not, they should know - that if they make a wrong move, the Islamic Republic will raze Tel Aviv and Haifa to the ground.



:: موضوعات مرتبط: سیدعلی خامنه ای , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: اسرائیل , نابودی اسرائیل , امام , امام خامنه ای , بیانیه امام , تل اویو , ,
:: بازديد از اين مطلب : 1414
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

پس کی این جمهوری اسلامی می خواد به وعده خودش عمل کنه؟ پس کی می خوان آب و برق رو مجانی کنن؟ مگه ندیدن مردم چقدر برای آب و برق مجانی خون دادن و زجر کشیدن؟ مگه ندیدن مردم برای آب و برق مجانی چطور به استقبال امام اومدن تا امام آب و برق رو برای مردم مجانی کنن؟ اصلاً مردم برای آب و برق مجانی انقلاب کردن و گرنه داشتن زندگیشون رو می کردن.

بله متن بالا رو درست خوندین و اشتباهی در کار نبوده. این متن درست حرف افرادی هست که می خوان به نحوی انقلاب مردم رو ربط بدن به مادی بودن اون نه به معنوی بودن انقلاب. در واقع جوری دارن وانمود می کنند که انگار کسی نداند، فکر میکنند مردم برای آب و برق مجانی این همه خون دادن و این همه زجر رو تحمل کردن. اما حقیقت آب و برق مجانی اصلاً چه بوده؟

اگر کل کلیپ ها و سخنرانی ها و متن روزنامه های 12 بهمن سال 57 را هزاران بار بخوانید اصلاً به چنین جمله ای از امام خمینی (ره) برخورد نخواهید کرد که امام فرموده باشند آب و برق مجانی می شود. خیلی ها مدام می گویند چرا صدا و سیما فیلم کامل این سخنرانی امام در بهشت زهرا (س) رو پخش نمی کند. خب اگر واقعاً همچین موضوعی بوده آیا به نظر شما صدا و سیمای وقت که تحت کنترل رژیم شاه بود می توانست به نفع امام این تیکه از سخنرانی را حذف کند؟ و هیچ اثری از آن باقی نماند؟

آب و برق مجانی من کو؟؟؟

ولی وقتی به بررسی این موضوع در سال 57 می پردازیم متوجه می شویم که اصل وعده آب و برق مجانی را سخنگوی دولت موقت آقای عباس امیر انتظام  مطرح کرده است، آن هم برای اقشار کم درآمد و گواه این مدعا روزنامه 8 اسفند ماه 57 کیهان می باشد. لابد می خواهید بگویید در آن زمان هم شریعتمداری مسئول کیهان بوده!!!

اما صدایی از امام خمینی (ره) موجود است که ایشان می فرمایند : سرتاسر ایران براى ضـعـفـا مـسـکن می سازیم، همین دارایى شاه سابق و خواهر و برادرش براى یک مملکت، براى آباد کردن یک مملکت کافى است. ما عمل مى کنیم، حرف نمى زنیم. تمام کمیته هایى که در تـمـام اطـراف ایـران هـسـت مـوظـفـند که آنچه به دست آمد از مخازن ایران، هر چه که اینها بـردنـد و مـخـفى کردند و اتباع آنها بردند و مخفى کردند، آنها را که به دست آمده است، بـه بـانـکـى کـه شـمـاره اش را بـعـد تـعـیـیـن مـى کـنـم تـحویل بدهند که براى کارگرها، براى مستضعفین، براى بینوایان، هم خانه بسازند، هـم زنـدگـى آنـها را مرفه کنند. ما علاوه بر اینکه زندگى مادى شما را مى خواهیم مرفه بـشـود، زندگى معنوى شما را هم مى خواهیم مرفه باشد. شما به معنویات احتیاج دارید، مـعـنویات ما را بردند اینها. دلخوش نباشید که مسکن فقط بسازیم، آب و برق را مجانی می‎کنیم برای طبقه مستمند، اتوبوس را مجانی میکنیم برای طبقه مستمند، دلخوش به این مقدار نباشید. معنویات شما را، روحیات شما را عظمت می‎دهیم.

آب و برق مجانی من کو؟؟؟

این صدای امام خمینی (ره) در تاریخ 8 اسفند در مدرسه فیضیه بیان شده است، نه 12 بهمن در بهشت زهرا(س) و در خصوص کمک به مستضعفین و طبقه مستمند امام به وعده خودشان عمل کردند و حساب 100 امام یا کمیته امداد امام یا جهاد سازندگی و ... از این دست اقداماتی بود که نشان می دهد امام خمینی (ره) به وعده خود عمل کردند و هیچ کس نمی تواند آنرا کتمان کند.

اما در خصوص وعده مجانی آب و برق بیاییم یکبار دیگر صحبت های امام را بادقت بخوانیم : دلخوش نباشید که مسکن فقط بسازیم (ویرگول) آب و برق را مجانی میکنیم برای طبقه مستمند (ویرگول)  اتوبوس را مجانی می‎کنیم برای طبقه مستمند (ویرگول)  دلخوش به این مقدار نباشید (مکث کوتاه) معنویات شما را (ویرگول) روحیات شما را عظمت میدهیم.

درواقع امام خمینی (ره) به نوعی در واکنش به صحبت های سخنگوی دولت موقت تأکید کرده اند که به مادیات دلخوش نباشید بلکه به معنویاتی که از دست داده ایم توجه داشته باشید و از یاد نبرید برای چه انقلاب کرده اید گواه این تفسیر از صحبت های امام، برکنار کردن رئیس بنیاد مسکن زمانی که گفته بود ما به همه محرومین زمین میدهیم، است. امام گفت چرا وعدهای میدهید که نمی‎توانید عمل کنید، چرا برای یک عده طمع ایجاد می‎کنید؟



:: موضوعات مرتبط: امام خمینی , روشنگری , ,
:: برچسب‌ها: امام , 22بهمن , امام خمینی , انقلاب , توطئه شاه , روزنامه کیهان , ساوه , معبر , معبرسایبری ساوه , معبرسایبری , روشنگری ,
:: بازديد از اين مطلب : 1341
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

فندرسک نوشت:

شاه و رهبر هر دو دارای جایگاه خاصی در بین مردم هستند. هر دو دارای قدرت هستند. اما یکی با زور و پول و ثروت صاحب قدرت می شود ولی دیگری با مهربانی و ساده زیستی و با جای گرفتن در دل مردم کشورش صاحب قدرت می شود.

در تصویر، شاه مظلومی که همانند خیلی از مردم کشورش زندگی ساده و بدور از تجملات دارد را مشاهده می نمایید که از هول و دلسوزی برای رسیدگی به امور رعیت یادش می رود کفش هایش را بر روی قالی مندرس مرد روستایی که روی آن نماز می خواند بیاورد.

و مرد و فرزند رعیت را می ببینید که از شدت خوشحالی بهت‌ زده‌ نشده اند که هیچ حتی در آغوش شاه جای گرفته اند و شاه دست نوازشی بر سر آنان می کشد. آری این است سلطنت شاهی که دل دل مردمانش جای دارد.

تفاوت یک شاه و یک رهبر

و در همان تصویر, رهبری که در کمال قدرت و اختیار عکس مردم کشورش زندگی پر زرق و برقی دارد را مشاهده می نمایید که گویی مردم از وی هراس دارند تا جایی که حتی اعضای خانواده رعیت نزدیک وی نمی شوند و در کمال بهت‌ زدگی به وی نگاه می کنند که او در اینجا چه می خواهد؟؟؟

سید احمد خمینی(ره): در اینجا بر خود واجب می دانم که این را شهادت بدهم که زندگی داخلی حضرت آیت الله خامنه ای بسیار ساده است نه از باب این که رهبر عزیز انقلابمان به این حرف ها نیاز داشته باشند ، بلکه وظیفه خود می دانم تا این مهم را به مردم انقلابی ایران بگویم. من از داخل منزل ایشان مطلعم ، در منزل ایشان بیش از یک نوع غذا بر سر سفره ندارند ، خانواده ایشان روی موکت زندگی می کنن ، روزی منزل ایشان رفتم یک فرش مندرس آنجا بود که از زبری آن به موکت پناه بردم.

پ,ن: و اینگونه است که در 26 دی سال 57 رعیت شاهی که هرگز آنان را نشناخت را از کشور بیرون کردن و دو رهبری که در دل هایشان حکومت می کرد را به نوبت در قلب خود جای دادند...



:: موضوعات مرتبط: سیدعلی خامنه ای , مناسبت ها , سبک زندگی اسلامی , امام خمینی , جهان اسلام , ,
:: برچسب‌ها: امام خمینی , امام خامنه ای , انقلاب , شاه خائن , شاه , ساده ریستی , اسلام , دین داریامام عشق ,
:: بازديد از اين مطلب : 1482
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

معبرسایبری فندرسک نوشت:

ناخدای انقلاب : با مذاکره مخالف نیستم، اما به‌ جای نقاط خیالی باید به نقاط امیدبخش دل سپرد.

سازمان فضایی ایران مکانی که در آن ماهواره امید که امیدی بود برای مردم ایران به منظور دستیابی به فضای لایتناهی در اقدامی که این روز ها برای ما عادی شده است از سوی رئیس جمهور دولت تدبیر و امید به شکل نا امیدانه ای منحل شد.

این سازمان با هدف فضایی شدن ایران زیر نظر ریاست جمهوری تشکیل شده بود و موفق به پرتاب چندین کاوشگر و ارسال موجودات زنده به فضا شده بود، هدف گزاری این سازمان پرتاب ماهواره های مورد نیاز کشور و فرستادن فضانورد ایرانی به فضا بود.

متاسفانه شنیده ها حاکی از این است که علت انحلال سازمان اعلام نگرانی غربی ها به بهانه موشک های ماهواره بر و دسترسی ایران به تکنولوژی استراتژیک پرتاپ ماهواره و ورود به باشگاه اختصاصی فضایی در مذاکرات بوده است و این خروجی همان تفکریست که میگوید انرژی هسته ای برای ما لازم نیست.

ماهواره نا امیدی دولت تدبیر و امید پرتاب شد

ما نیز از جناب آقای رئیس جمهور دولت تدبیر و امید بابت این موج منفی که مانع پیشرفت های علمی ایران خواهد شد و نا امیدی را به جامعه تزریق خواهد کرد تشکر و قدردانی می نماییم. خب چی بگیم اگه انتقاد کنیم باز یه برچسب میچسبونین.

زیاد سخت نیست اگر کمی بیندیشیم که چرا آقای ظریف در کمیسون امنیت ملی مجلس گفت حتی اگر استیضاح هم بشوم جزئیات مذاکرات را نمی‌گویم. خدا می داند دیگر کجای این انقلاب و کدام امید این مردم را فروخته اند تا در خیال خام به توافق خیالی برسند.

پ,ن1 : اینجوری که آقایان دارن کشور رو مثل قرارداد ترکمن چای دو دستی تقدیم می کنن فکر کنم کم کم بجای استفاده از اینترنت و تلفن همراه باید رو بیاریم به سوی علامت دادن با دود.

پ,ن2 : اگه شب خوابیدین صبح بیدار شدین دیدین چند تا آمریکایی تو خونتون نشستن زیاد تعجب نکنین شاید از بند های توافقنامه باشه.

پ,ن3 : نمیدونم چرا این روز ها بدجور دلم برای پیرمرد مهربان دوران انتخابات، آقای غرضی تنگ شده است. کجایی غرضی که یادت بخیر.



:: موضوعات مرتبط: حسن روحانی , ,
:: برچسب‌ها: سیاسی , حسن روحانی , خبر ,
:: بازديد از اين مطلب : 1425
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

ناخدای انقلاب در تبیین عوامل ایجاد اتحاد دنیای اسلامی، پرهیز از «سوءظن و اهانت فرق مختلف شیعه و سنی نسبت به یکدیگر» را بسیار مهم دانستند و با اشاره به تلاش گسترده مراکز «جاسوسی و اطلاعاتی» غرب برای تفرقه افکنی خاطرنشان کردند: آن تشیعی که با MI6 انگلیس مرتبط است و آن تسننی که مزدور CIA است هر دو ضد اسلام و ضد پیامبرند.

پوستر مزدوران MI6 و SIA

رهبر معظم، با یادآوری پرچمداری امام خمینی (رض) در بحث وحدت اسلامی، به تلاشهای بی‌وقفه جمهوری اسلامی در این زمینه اشاره و خاطرنشان کردند: در 35 سال اخیر کمکهای ایران به برادران مسلمانان، غالباً به برادران اهل سنت بوده است و نظام اسلامی و ملت ایران با حمایت مستمر از ملت فلسطین و مردم کشورهای منطقه، پایبندی عملی خود را به شعار وحدت، ثابت کرده است.

برای دریافت سایز اصلی بر روی عکس کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: هدر , جهان اسلام , ,
:: برچسب‌ها: پوستر , صادق شیرازی , جهان اسلام , هفته وحدت , فتنه ,
:: بازديد از اين مطلب : 1456
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

پ,ن : حامد عزیز کار بسیار عالی بود احسنت....



:: موضوعات مرتبط: جهان اسلام , ,
:: برچسب‌ها: حامدزمانی , لبیک , اهنگ لبیک , ساوه , معبر , معبرسایبری ساوه ,
:: بازديد از اين مطلب : 1446
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : جمعه 19 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

آقای صادق شیرازی، من دو دوستانم که از اهل سنت هستند سالیان سال است در کنار یکدیگر با وحدت و همدلی و همزیستی زندگی می کنیم و امروز که دنیای اسلام به دست داعشی های کافر که کارشان تفرقه در دین است به خطر افتاده باهم یکصدا شده ایم و حاضریم جانمان را فدای اسلام کنیم.

درخواست از صادق شیرازی در هتفه وحدت

اما آیا شما و یاسرالحبیب و حسن اللهیاری که دستتان به همکاری با انگلیس به خون هزاران مسلمان آغشته است و در خانه های نرم و گرم و امن خود نشته اید و مواجبتان را از ملکه الیزابت ماهیانه دریافت می نمایید حاضرید در قبال حرف هایی که می زنید و باعث نفاق در جهان اسلام شده اید به مبارزه با داعش بروید؟

و شما ای مردم اگر مانده اید میان سید القائد و سید صادق نگاهی به سردارانشان بیندازید چراکه سردار سید صادق، یاسر الحبیب ای است که ساکن روستایی آرام در حومه لندن است و سردار سید القائد، قاسم سلیمانی است که سایه اش در عراق و سوریه و لبنان دخل از تکفیریان ضد اسلام و انسانیت در آورده...

درخواست از صادق شیرازی در هتفه وحدت

و تو ای آخوندانگلیسی بدان که امام صادق علیه السلام با علم امامت خود چنین روز دنیای اسلام را مشاهده می کردند که فرمودند :

به عیادت مریض های اهل تسنن بروید، امانت آنها را ادا کنید، به نفع آنان در دادگاه شهادت دهید، در تشییع جنازه مردگان آنها حضور پیدا کنید، در مساجد آنها نماز بگذارید، تا بگویند که فلانی جعفری است بگویند فلانی شیعی است  که این گونه عمل می کند و این من را خوشنود می‌سازد.

کسی که به همراه برادران اهل تسنن در صف اول نماز جماعت شرکت کند مانند کسی است که پشت سر رسول خدا صلی الله علیه وآله نماز خوانده و به او اقتدا کرده باشد. (کافی ج2 کتاب العشره حدیث 5 . تحف العقول ص488 .  کافی ج3 ص380)

پ,ن: شما نیز با دعوت از آخوند های انگلیسی آنان را دعوت کنید تا برای اثبات حرف های خود به مبارزه با داعش بروند، خواهید دید چگونه از ترس مهر سکوت بر لب هایشان خواهد خورد.

 



:: موضوعات مرتبط: سبک زندگی اسلامی , روشنگری , جهان اسلام , ,
:: برچسب‌ها: هفته وحدت , جهان اسلام , داعش , فرقه شیرازی ,
:: بازديد از اين مطلب : 1431
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : جمعه 19 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

فندرسک نوشت:

گاهی زغال های نیمه خاموش تشنه دمیدنی هستن برای گر گرفتن و به آتش کشیدن جنگلی که خاموش کردن آن کار ساده ای نیست.

فتنه 88 نیز با تمام برنامه ریزی های دشمن در روز های ابتدایی تشنه دمیدنی بود برای الو گرفتن و شعله ور شدن.

کاری که احمدی نژاد درجشن پیروزی خود هرچند ندانسته انجام داد شعله ور کردن زغال نیمه جان فتنه بود تنها با گفتن حالا ۴ تا خس و خاشاک در این گوشه‌ها یک کاری می‌کنند...

خس و خاشاک واژه خوبی نبود

ای کاش احمدی نژاد در آن زمان درک می کرد رئیس جمهور تمام ایرانیان است نه تنها آن هایی که به وی رأی داده اند و ای کاش می دانست شاید بعضی ها فریب خورده باشند.

آنچیز که مشخص است خیلی از آن هایی که به موسوی رأی داده بودند بعد از فتنه و مشخص شدن ماهیت اصلی سران فتنه نظرشان را عوض کرده و از رأی خود ابراز پشیمانی کردند.

قبول داریم آبی که از جوب رفته دوباره به آن باز نمی گردد اما می توان جلوی هدر رفتن آب های دیگر را گرفت. پس ما از آقای احمدی نژاد انتظار داریم تا از مردم بخاطر بکار بردن واژه خس و خاشاک معذرت بخواهد.



:: موضوعات مرتبط: احمدی نژاد , جلبک های سبز , روشنگری , حرف حساب , ,
:: برچسب‌ها: احمدی نژاد , جلبک سبز , فتنه 88 , موسوی , فتنه گران , 9دی , سیاسی , ساوه , معبر , معبرسایبری ساوه ,
:: بازديد از اين مطلب : 1302
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : جمعه 12 دی 1393 | نظرات ()

نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 62 صفحه بعد